Artikel

Britse consument vindt Ryanair “slechtste merk voor service”

Volgens de lezers van het Britse consumentenmagazine ‘Which?’ heeft Ryanair de slechtste klantenservice van de 100 grootste Britse merken. Het magazine vroeg aan consumenten de merken een score van 1 tot 5 sterren te geven op de kennis, attitude, en bekwaamheid om problemen op te lossen van het personeel.

Prijs belangrijker dan service

De lezers gaven de low cost vliegmaatschappij in alle categorieën slechts 2 sterren, waardoor Ryanair eindigde met een gemiddelde score van 54%. Het ‘Which?’-rapport concludeerde dan ook dat de klant het eens lijkt te zijn met de verklaring van topman Michael O’Leary dat de prijs bij Ryanair belangrijker is dan de service.

Onbeleefd personeel

Een van de recente klanten van Ryanair zei over zijn laatste reis: “Het personeel was onbeleefd en onaangenaam”. “Het personeel van Ryanair geeft je het gevoel dat je eerder een overlast bent dan een klant” vertelde een andere reiziger.

Betaal liever meer

Voor sommige klanten weegt het prijsverschil niet op tegen het gebrek aan service. “Ik betaal liever 50 pond meer om als een mens behandeld te worden” besloot één van de ondervraagden.

Bron: HLN

Delen:
Facebook Twitter Icon
 

advertentie

gerelateerde artikelen

Reis vanaf nu voordelig met een KLM-strippenkaart

7 slimme tips voor reizen met alleen handbagage

Ryanair cabincrew op dieet om hoge brandstofkosten

Citytrip special Praag: stad van de honderd torens

single2travel groepsreizen

Zonvakantie

Hou jij van zon, strand, relaxen en heel veel...

Weekendje Weg

Een paar dagen er tussen uit met singles naar...

Speciale Singlereizen

Bij speciale singlereizen denk je vast aan pure...

Wintersport

Lekker op skivakantie met andere singles? Doen!...

advertentie